Blue bells

 
 
På tåget in till Portslade från Gatwick så såg jag blåskimmrande fält med Blue bells.
Och nu är jag äntligen här hos min engelska vän Pat.
Ute på hennes lilla altan så växer också dom här fina blommorna
 
Sov så gott inatt och nu är jag äntligen här.
Dagens program är att jag ska låna cykeln och ta en egen tur med cykeln,  medan Pat jobbar en stund i en välgörenhetsaffär. Ikväll ska vi på middag med hennes cricketklubb på middag. Känns som en väldigt engelsk start.
 
 
Ha en fin dag!

Kommentarer:

1 rememberthiis.blogg.se:

Fina :)

2 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fin bild

3 Elin:

Låter som en underbar start! Kram

4 BP:

Kul att du har hamnat hos Pat igen! Vilken toppen första dag hos din väninna!

Å du kan vara glad att du får vara med på middag med hennes cricketklubb och inte på en cricketmatch irl. Som f d fotbollspelare hade du somnat. Jag lovar;-)

5 bia:

Oj vad jag missat på din blogg...men jag läser ikapp, hihi...funderar nästan på att sluta med instagram, blir ju helt vimsig med att ha både instagram och blogg...man vet ju nästan inte vad man skrivit här o där...jag tycker iaf att bloggen ger mej mer, vet fler som gillar att blogga mer...det är en konstig värld vi lever i, hehe..Ha en fin valborg !!
Kram

Svar: Gör det du känner för. Om det är att blogga så gör det, när du känner att det ger dej mer. Solklart val.
välkommen sköna maj, nu är det vår
Lissen

6 Lillgarden:

Sv: väldigt mycket april just nu och ändå är den lilla månaden slut imorn!? Galet! Första maj imorn och det är mulet och kallt ute!
Var på fotboll med dottern idag och som jag frös, haha.

Ha en fin helg!

Kommentera här: