En fin tant som jag mötte

 
 
För flera år sedan så gick jag en Pilgrimsvandring från Porto i Portugal till Santiagod de Compostel.
Dag efter dag gick vi långsam takt på små byvägar, bland bergen och genom vindruvsodlingar.
Människor vi mötte, som visade oss vägen med vinkningar och leenden.
Den här goa tanten satt vid bänken och vinkade redan på avstånd
 
Vilken upplevelse att göra den resan, tacksam att jag genomfört den.
 
 
Ha en fin start på veckan
 
Ps Den här bilden har jag visat förut, men jag "hittade" den i en bildmapp och gjorde en ny redigering Ds
 
 
 

Kommentarer:

1 Lillgarden:

Människor är bra härliga ibland.
Jag mötte en äldre man på coop häromdagen när jag var och handla med två av barnen. Han kom smygande och frågade om han fick titta på bebisen och frågade hur gammal den lilla var. Kunde nästa se hur hans ögon liksom glittrade. Så härligt möte i vardagen!

Ha en fin start på veckan!

2 Lili:

Mänskliga möten kan lämna sådana avtryck på en! Gillar den andra bilden väldigt mycket, vad kul att hon satt och vinkade redan på avstånd. :)

3 bia:

Jättefin bild !!
Hur lång var din pilgrimsvandring ??
Kram bia

Svar: Vi vandrade i 14 dagar, cirka 6-8 timmar per dagKram tillbaka
Lissen

4 Maria:

Så härligt det lät och vilken vacker bild.
Kram

Kommentera här: