Att resa

 
 
Det är mörkt utanför fönstret och jag sitter på tåget på väg mot Göteborg..
Ett susande ljud hörs och tåget liksom gungar fram.
Sitter här lite yrvaket glad och förväntansfull och jag hör hur människorna pratar runt omkring mej
 
Det här med att resa, drömma och göra planer, är för härligt.
Åtta timmars färd, sedan ska jag krama några gullungar.
Men vill också få tid att ströva runt i stan, utforska smågator och hitta okända hörn av Göteborg.
 
Små planer, utan något riktigt bestämt sådär.
Längtar nu..............................................
 
 
 
 

Kommentarer:

1 BP:

Hoppas du kommer hinna med allt som du har tänkt dig i Göteborg. Ha det riktigt trevligt och njut!

2 Lillgarden:

Sv: tre gånger så mycket jobb men tre gånger så många kramar, pussar och kärlek <3

Hoppas du haft en fin dag!

3 bia:

Guuuuuud så länge sedan jag var i Göteborg.....måste åka dit framöver, men det tar så lång tid tycker jag...och vi åker kanske bil ner....då kan man förstås övernatta i någon annan stad och göra en liten semestertripp samtidigt ;))....hur länge stannar du ?...hoppas du får kul ;)
Bia

Kommentera här: