Tjejen med grön basker

 
 
Har varit i Brighton flera gånger och möter ofta människor som bjuder på sig själva vid min strövtåg runt i staden.
Att få ögonkontakt och leende när jag går där med min kameran, gör fotandet så roligt.
Alldeles "vanliga" människor eller personligheter med egen lyskraft som går där.
 
Nu är jag tillbaks i Sverige, men återvänder då och då till olika minnen och så glad att jag har mina bilder.
Idag har jag hyfsat kort arbetsdag och ser fram emot några dagars ledighet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Helén i Vilrummet:

Så härligt med människor som är sig själva utan att försöka passa in i en mall. Underbara bilder.
Kram Helén

2 BP:

WOW! Snacka om att inte vara lagom. Helt underbart att se! Å att hon ställde upp som modell bevisar ju hur stolt hon är över att inte vara en i mängden. Mera sådana människor tack!

Kommentera här: