Livet och cirklar

 
 
När jag var liten hade jag kortare hår än jag ville och var lite blyg.
Åren har gått, jag har fått två barn, kramat om och fått kavla upp ärmarna ibland.
Livet alltså.
Jag har klarat mer än jag trott, skrattat och gråtit, en hel del av både och.
Och blivit modigare.
Tror på rättvisa och att man bryr sig om.
 
Tänk om jag visste allt jag vet nu, en del hade jag nog gjort annorlunda.
Men jag klappar min axel, jag har gjort så gott jag kan.
 
Och nu är våren här och jag har så mycket att se fram emot.
Livet är mer än okey och det räcker så bra!
 
 
Ha en fin dag, du där!
 
Ps Är med i en fotoutmaning på instagram som @hannawendelbo driver och dagens temaord är cirkel. Mitt instagram namn är lissento. Ds

Kommentarer:

1 Marie-Louise Grimlund:

Hejsan !
Du låg först i raden ,skulle kika in hos en tjej som är ute och flyger och far jorden runt i jobbet.
Men livet leker för oss, du skrev de första raderna stämmer bra in på mig.
Om det korta håret och blygheten.
Är du inte blyg längre. Jo lite , det är jag i vissa situationer.

Ska kolla dig på Instagranm, jag har det mi1943.

Ha en bra och fin Onsdag.

Kram Mi

2 bia:

Ser att du också kör ungefär samma bilder på bloggen som instagram...själv har jag fått mindre "besökare" sen jag skaffade instagram, men tyvärr så gillar jag bloggen bättre. De kikar förmodligen in på instagram istället, tråkigt tycker jag ;(

Svar: Hej Bia. Tänker som du att många visar samma bilder på blogg och instagram och att det beror på tiden inte räcker till riktigt. Igår kväll överraskade jag med extra bild på instagram. Ja många tittar nog bara in på Instagram. Ha en fortsatt trevlig vecka
Lissen

3 BP:

Man är alltid klokare efteråt och man lär sig alltid denn hårda vägen. Tycker du ska vara stolt över det du åstadkommit och klappen på axeln är du väl värd!

Kommentera här: