Påsken i kolonin

 
 
Sakta vaknar våren i kolonin.
Lite kalt och allt ser lite spretigt ut.
 
Men för mej har det ett alldeles eget skimmer och jag ser fram emot min första sommar där
 
 
En fin vän överraskade mej med penser i alla möjliga vårfärger.
Dom hamnade direkt i korgen jag köpte på loppis i förra veckan.
 
Igår njöt jag igen med familjen i kolonin, solsken, våfflor med vispgrädde och hjortronsylt.
Barnskratt, såpbubblor och vad härlig den här påskhelgen har varit på många sätt!
 
 
 
Godmorgon vanlig vardag igen!

Kommentarer:

1 Sofie - Livet på landet med tre små:

Ja det är en superkul tradition. Blev inte så avancerat som jag först önskat men när man är sjuk så blir det lite så..
Så fint med en korg med blommor. Den bilden ska jag spara i minnet till nästa gång jag är på loppis!

2 Magnus:

Så fint, det kommer med största säkerhet bli ljuvligt där när den tiden kommer.

Kommentera här: