Loxdale ~ The Swedish Folk High School

 
 
Så är jag här igen i Portslade som ligger en kort bit från Brighton.
Här ligger, The Swedish Folk High School, också skolan som går också under namnet Loxdale.
Ser du det lilla tornet på huset, förresten?
Jag går en 14 dagars konverationskurs några timmar per dag + utflykter med skolan.
Stämningen på skolan är härligt familjär bland lärare och personal.
Tror inte jag behöver säga att jag trivs, mer än bra.
 
 
Mixed sallad till skolunchen och vi satt ute i solen.
Japp och det här med rast är fortfarande lika härligt som när jag gick i mellansstadiet
 
 
 
Ha en härlig fredag!
 
 
• Kategori: EnglandTaggar: Enkel och god mat, Foto., Inspiration, Loxdale English centre, The Swedish Folk High School; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 BP:

Vad kul med en konversationskurs i trevlig engelsk miljö! Å vilket väder du har! Ungefär som här faktiskt:-)

Kommentera här: