Att åka dressin i hälsingeskogarna

 
 
Tänk när vi åkte där
Och det fanns ställen som var som att köra i en sagoskog.
 
 
 
 
Tillsammans med det här gänget gör jag en en upplevelseresa varje år.
Alltid lika härligt och efterlängtat.
Här är vi från vänster, Eva, jag, Birgit och Elvi!
 
Vid det här tillfället mötte vi  två tjejer som ville bli fotade.
Så klart att jag passade på att fråga om den lika fotointresserade tjejen i det gänget ville ta bilder av oss.
Och fotoiden som jag hade funderat på kunde genomföras och jag blev med på bild och det är inte ofta
 
 
 
Ha en fin söndag!
 

Kommentarer:

1 BP:

Bra tajming me fotograferingen där! Kanooooon bild på tjejgänget:-)

2 Mirjam:

Ja, hälsingeskogarna kan erbjuda det mesta ;)

3 Susjos:

Åh...va coolt att köra dressin ...och i Hälsingeskogarna..blir lite nostalgisk då min mamma var från just Hälsingland. Fotona är fantastiska!

Kommentera här: