Kolonin igår

 
 
Min lilla kolonistuga som jag tycker så mycket om.
Under den takade altanen har jag grävt en rabatt i år.
( Där var fullt med olika buskar ifjol som har grävts bort)
Med blommor från mina föräldrars trädgård, Plantagen, från trädgårdsesa och vänner har rabatten fyllts.
Och tänk att plant som jag tog ifrån England tog sig också och har blommat i år.
Till vänster om pilen är också en blomsterhörna påbörjad.
 
Här svävar jag omkring med jordiga händer och trivs.
Kan inte så mycket om trädgård, men med kunniga grannar att fråga så rätas många frågentecken ut.
Och att våga pröva utifrån mina egna tankar och ideer. Det är det som är lite spännande
 
 
Ha en fin lördag!

Kommentarer:

1 Mirjam:

Så himla mysigt det ser ut!! Förstår att du trivs där... :)

2 BP:

Du har uppenbarligen gröna fingrar:-) Å stugan är ju som himla fin och mysig.

Kommentera här: