En mixad helg som gav energi

 
 
Helgen svepte iväg, med regn och solsken.
Låg i hammocken en stund igår och samlade lite tankar.
Om besöket i en härlig trädgård i ösregnet med en vän.
När kvällen kom, äta hämtmat och att prata om viktigheter med några fina och musik som svävade i bakgrunden.
Kvällarna har blivit mörkare och på himlen syntes stjärnor när jag gick hem till min lilla stuga
 
Klippa gräs i gummistövlar och rensa i rabatter, var min enda söndagsplan och bonus var solskenet.
Duka fram hembakad sockerkaka och dricka kaffe när mina föräldrar kom på besök.
 
Och jag plockar luktärter och sätter i vaser, lite här och där i stugan
 
En mixad helg som gav energi!
 
Ha en fin start på veckan, önskar jag dig!
 
 
 

Kommentarer:

1 NORRSKEN EMMA:

ha en underbar måndag =)

Kommentera här: