Ljuset vi inte ser

 
 
En av dom mest fantstiska böcker jag läst: Ljuset vi inte ser, av Anthony Doerr
Vacker.
Sorglig
Spännande
Insiktsfull
Magisk
 
En bok som har utgångspunkt ifrån två barn som växer upp från två håll i världen
I Tyskland och Frankrike och sakta kommer andra världskriget närmare.
Vad det gör med både barn och vuxna?
 
Och om den godhet som finns hos varje människa!
 
Du har en fantastisk läsupplevelse framför dej!
Spännande till sista raden, ville inte att den skulle ta slut.
 
Ha en fin lördag!

Kommentarer:

1 MarveW:

Även jag föll för boken. Jag anar att jag redan fått uppleva årets bästa läsupplevelse.

2 Emelie Karlsson:

Jättejätte bra bok. Läste den förra året på engelska, bland det bästa jag läst!

3 bia:

Härligt med bra böcker att läsa ;)
Hoppas du får en fin söndag !
Kram

Kommentera här: