Onsdag!

 
 
Den här morgonen, behövde jag inte ha lika bråttom som föregående mornar.
Men ett bokat besök på sjukhuset, en kontroll på mammografin gjorde att det inte blev någon sovmorgon.
Tacksam för att få den gjord, nu är det bara att vänta på besked.
 
I väntan på att bege mej till nattjobb ikväll, så får jag inte så mycket gjort.
Tittar på gamla bilder och redigerar på nytt.
 
Kikar på websidor och funderar på nytt objektiv som ska vara allsidigt ( har tappat mitt bästa i golvet).
Till både porträtt, gatufoto, landskap.
 
Jag tvekar och känner att min kunskap är alldeles för dålig för att ta något beslut just nu.
 
Ha en fin afton!

Kommentarer:

1 BP:

Bilden är helt underbar. Den är tagen i England antar jag!

Kan ingenting om objektiv och andra fototillbehör. Å det är jaf faktiskt tillfreds med. Min lilla Sony gör allt jag vill att den ska göra.

Kommentera här: