Simma med de drunknade ~ boktips

 
 
Dom första sidorna lästes lite långsamt med tvekan om det var en historia för mej.
Om fåordighet, by -tänkande och om en fascinerande spännande gåta som startar i Norge.
Det sätter fart och man hamnar både i Frankrike och Shetlandsöarna.
 
   Edvards släkthistoria, om att få veta vad som hände egentligen?
 
Salt hav, trådar som man får svar på och det leder framåt och jag kan inte släppa boken.
Kärlek, vardaglighet, sus i träden och spänning till sista sidan
 
Tack snälla Åsa för att du återigen förser mej med en bok som jag har förmånen att läsa!
 
Önskar dej en fin söndag
Följ mej gärna på instragram,  lissento
 
 

Kommentarer:

1 bia:

Tack för tipset. Men själv läser jag mest livsåskådningsböcker och inredningstidningar, dom slukar jag faktiskt, hihi...igår var vi till torpet (det var ju så fint väder, förutom blåsten då ) och jag passade på att ta bilder på omgivningarna (visar bilderna på bloggen idag )...och visst är det en fin tid nu, när ljuset börjar komma tillbaka och solen värmer ;))...

Kommentera här: