Vi tog en ledig dag

 
 
Vardagarna flyter på i en jämn ström, men till slut var lille Eddie trött på det.
Vi bestämde tillsammans att han skulle ta ledig från 6-års och sova över hos mej.
 
När han vaknade till på morgonen så frågade jag hur han ville äta sin frukost, det blev i sängen.
Trots att det inte var födelsedag.
Sedan önskades  ett långt skumbad.
Önskningar som var lätta att uppfylla.
 
Vi åkte sedan till mina föräldrar, där han spelade kortspelet " Finns i sjön" med min mamma..
Och det sprangs på motionsband med gammelmorfar, och det skrattades
 
 
 
Och vi tog en tur till kolonin och gick  på den lilla stigen ner till stugan.
 
Fint det här att ha en dag tillsammans och det var en nöjd kille som jag lämnade tillbaka på eftermiddagen.
Och jag!
 
Ha en bra onsdag!
 
 
 
 
• Kategori: BarnTaggar: Barn, Foto., Inspiration, Naturen; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 BP:

Förstår att Eddie blev nöjd med den dagen. Jag menar frukost på sängen och "spa" sedan - det hade jag också gillat:-)

Kommentera här: