Lördag i kolonistugan

 
 
I kolonin är det sig likt och allt som stuvats undan i höstas gör att jag vill sätta igång och städa.
Men det dröjer innan vattnet kopplas in.
 
 
 
Därnere satt jag på altanen idag och njöt i solen.
Lyssnade på ljudbok och tror jag slumrade till lite grann.
 
Fåglarna kvittrade för fullt.
Sådär underbartt vårlikt
 
Sakta smälter snön, inbillar mej hela tiden att det ska gå fortare
Kunde inte låta bli att skotta bort lite snö från några rabatter.
 
 
Den lilla vägen ovanför stugan börjar också bli vårlik

Ha en skön lördag!

Kommentarer:

1 bia:

Förstår att du längtar ut ;)
Vi skall till torpet en sväng i morgon ;)

2 BP:

Såg på din fina bild från inne i stugen att jag har en likadan våg som dug. Loppat såklart. Å jag samlade på gamla vågor en gång i tiden. De är ju så läckra.

Kommentera här: