Ditchling Beacon ~National Trust

 
 
Man kunde gå där på kullarna flera mil.
Se över dom svepande kullarna så långt öga nådde.
Och tänk det ligger bara cirka 20 minuter med bil ifrån Brighton
 
 
Dom gula Buskarna som fanns överallt och grindarna förstås
 
 
Åh vad jag mådde gott när jag gick här.
 
 
Men gillar nuet lika bra också.
Idag ska ett altanprojekt i kolonin fortskrida, något jag funderat på i över ett år. Känns så så bra.
Och ännu mer rensning i rabatterna
Och lite nytta med nöje, en stund med kaffetåren bakåtlutad i stolen ska det också bli.
 
Ha en skön dag!
• Kategori: EnglandTaggar: England, Foto, Inspiration, Vandra.; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Irene Kårlin:

Ja det kan jag tänka mig, att du mådde gott i den vackra omgivningen. De gula buskarna som lyser upp så vackert är Ginst.

Och du det verkar mysigt med en altan, lycka till med bygget.

Kram Irene

Kommentera här: