Koloniliv i Portslade

 
 
Nu på morgonen håller jag på att packa upp allt från resväskan.
Kan förstås inte låta bli att titta lite på bilder också och går tillbaka till den 21 april, den första helgen i Brighton.
 
En av dom saker som jag så gärna ville, var att återigen besök Pats koloniområde.
Möttes av en blommande värld med mjuka toner av grönt överallt.
Ville sätta mig i vilstolen där på bilden, med en kopp kaffe i min hand och bara njuta.
 
 
Men istället hjälpte jag och goa Pat att vattna i hennes kolonilott och så roligt att se skillnaden mot förra året.
 
 
Blomningen, säger bara det  ............
Och kaffe fick jag sedan.
 
Idag ska jag besöka min egen kolonistuga, anar mej till en viss skillnad.
Men längtar ändå.

Ha en fin dag!

Kommentarer:

1 Pappa Fridner:

Vilken härlig grönska

2 Anna%20ML%20Holm:

Vad fint du har fångat England i dina bilder! Det får mig att sakna min tid som au pair i en by utanför Cambridge. Men jag ska tillbaka och hälsa på i Augusti!

Kommentera här: