Lite blommor till dej!

 
 
Hörde av en vän att det snöat i Sundsvall under natten.
Hon sade att tanken var att vara i trädgåren och kratta och må gott.
 
Sänder er alla där hemma blommor och nu får värmen komma.
( Om även här i England har det varit lite kallt för årstiden, men allt blommar å fint ändå).
 
Två dagar kvar här i Brighton och nu ska jag göra det bästa av dom.
 
Och har redan små planer.............
 
 
Dom här bilderna tog jag i trädgården Borde Hill för två veckor sedan.
 
En extra kram sänder jag till mina föräldrar som nu kan se mina bilder här på bloggen.
Tack, Elin för att du lärt dom det
 
Kram till er, allesammans!
• Kategori: EnglandTaggar: Borde Hill, England, Foto, Trädgård.; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Longevity - en blogg om hälsa:

Härligt

Kommentera här: