Promenad i Lewes

 
 
Bra saker med att upptäcka platser är att vara nyfiken på vad finns "bakom hörnet", då kan man upptäcka små gränder som den här. Kanske inget märkvärdigt för en del, men vi tyckte det var sådär engelskt tjusigt min vän och jag.
 
 
Fullt med olika blommor i krukor både i fönstret och nedanför, sådant som jag från Norrland genast ser.
Det var ju nästan nyss som våren kom där hemma.
 
 
När jag tog den här bilden, så stog jag uppe på en mur och Carina fick hålla i mej så jag inte ramlade ner.
Helt klart lite svårt att hålla balansen på den smala muren, men det gick.
Ville ju fota utsikten när vi nu hade gått uppför backen.
Jag måste ha sett för rolig ut!.

Har det toppen här i England, även det vore önskvärt om temperaturen vore lite högre.en del dagar
Men alla upplevelser gör mej varm!

Kommentera här: