En ljusblå dörr och väggar med alla nyanser

 
 
Både i min hemstad och vart jag än reser så fascinerar dörrar och fönster mig.
Historier som finns där bakom, som jag oftast inte vet något om.
Tror att vi är många som är likadana och det sätter fantasin i omlott om människors historier
 
Som det här huset, med en mix av pastellfärger som ser ut som en karamell av något trivsamt.
Visserligen nu chanserat, men där bakom dörren har jag en känsla av att någon trivts en gång.
Undrar om det bor någon där nu?
 
Kanske jag gillar det lite extra för att det är så osvenskt med alla sina färger?
 
Ha en fin dag!

Kommentarer:

1 Longevity - en blogg om hälsa:

Väldigt läckert

2 Johanna:

Men så fina färger! Älskar den där pastellkombon✨🌸

3 lars:

Ha en fin dag själv. jag har varit i Chania år 1989. mycket vacker stad, men det är ju ett tag sedan. Eller är bilden därifrån??

Kommentera här: