Ett blommande Mandala

 
 
Några timmar i kolonistugan i veckan, mer blev det inte,fast det var min plan.
Försöker tänka att, jag gör det jag hinner och oktober är lång.
Efter att ha gjort det allra nödvändigaste, så plockade jag blommor och blad i min trädgård
 
Satte mig på golvet och gjorde ett blomster Mandala, allt lades bredvid varandra i ett mönster.
Det gjorde mig gott, enkelheten och det operfekta skapandet.
Att det blir fint oavsett hur man gör mönstret, så tänker jag!
 
Önskar dig en fin helg!
Lite förkyld går jag mot en arbetshelg.
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lillemmish - mode - inspo - mamma:

ha en fortsatt underbar fin fredag

kramis

2 bia:

Jättefin Mandala !! Hoppas du hade trevligt på resan ;)
Såå länge sedan du hälsade på i min blogg, den är uppdaterad nu !
Ha en trevlig helg !

Svar: Hej Bia. Har skickat mail till dig
Lissen

Kommentera här: