Seven Sisters, kullarna

 
 
Att ta sig tiden att njuta i ögonblicket.
Se det vackra var man än är i världen.
 
Ofta så är det lättare att bli lite lyrisk när man är på nya platser, tänker jag.
Fast jag stortrivs ju i min hembygd och ser på den med nya ögon efter resor
 
 
I seven Sisters kan man vandra i timmar.
Och det här ser ju fasligt brant ut, men så upplevde jag det inte.
Men låt dig ej avskräckas, det var bara en sådan här sluttning
 
 
 Det var nog mer så här.
( Undrar om ni orkar se några fler bilder från Seven Sisters? )
 
Idag har jag fredagskänsla, har en ledig helg!
• Kategori: EnglandTaggar: Foto, Inspiration, Natur, Seven sisters; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Jenny Eriksson:

Aldrig varit på Seven Sisters men har läst om det och har nog skrivit ner någonstans att dit ska jag när jag väl gör min roadtrip i England.
Har varit på många ställen i England men skulle kunna utforska England i resten av mitt liv och aldrig bli trött på dess skönhet :')

Trevlig helg!

Kommentera här: