Allt detta regn ~ Sommarbilden jag vann med

 
 
 Sommaren 2017 fylldes med en del solsken, men kommer att kommas ihåg för allt detta regnande.

I  mitten av juli for jag iväg tillsammans med Sundsvalls trädgårdsförening mot Dalarna och i minnet så tycker jag nog att det mest var solsken. Kanske för att det var så trevligt och bra organiserat. Många fantastiska privata trädgårdar med olika stilar som det låg mycket arbeta bakom. Om Bäsna handelsesträdgård, säger jag bara wow. Och flera trevliga restauranger som jag aldrig skulle ha hittat till.
 
Ja just det ja, det måste ha kommit lite regn en stund,när jag tittar på bilden av dom två damerna.
Men det var inget som hindrade någon av oss från att sakta gå igenom trädgården och inspireras och ändå njuta av stunden.
För denna ögonblickbild, har jag vunnit ett fint pris och jag känner mej så hedrad att bli utvald.
Och stort tack till vänner, bekanta och familj som sagt så mycket fint om mitt fotande.
Underbara ni, tack tack ♥
 
Här är artikeln som var med igår dagens Sundsvalls tidning
 
 

Kommentarer:

1 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh vad roligt, stort grattis till vinsten! Bilden var verkligen superfin :)

Kommentera här: