En favorithörna i Kolonistugan

 
 
Min kolonistuga är inte stor, men ifjol så gjorde jag det här till min läshörna.
Med en stol som blev över och ommålad, så fick jag min egna läshörna
Visst längtar jag till sådana här soliga och varma sommardagar när jag kan sitta där och njuta.
 
Men om sanningen ska fram så åker jag till stugan både höst och vår, även när vattnet är avstängt.
Tar med mig  termoskaffe och fika soliga dagar. har redan hunnit vara där några gånger.
Inte långa stunder, men ett skönt sätt koppla av från vardagen
Just nu är det lite som att vara i fjällen en vårdag, då man sitter som i en solgrotta.
Om du förstår hur jag menar.
 
Ha en bra start på veckan.
Idag ska jag göra något lite pirrigt och spännande, berättar mer sedan.

Kommentarer:

1 Lillgarden:

Förstår att det är en favorit hörna, den ser super härlig ut!

Kommentera här: