Min lilla kolonistugan

 
 
Vi har kommit in i augusti och regnskurarna som har fallit gjorde gräsmattan grön igen.
Blomrabatterna har blivit lite otsyrigt vilda, men mot kvällningen i lördags så rensade jag dom en stund.
Samtidigt så hörde jag ännu en sommarpratare, den här gången Magnus Carlson, från Weeping Willows.
Många intressanta  tankar om miljön, med experter som intervjuades.
Något som blir viktigare och viktigare är att vi alla tar vårt egen ansvar, så gott vi kan.
 
Efter det så drack jag kaffe hos en granne och pratade om ditten och datten. Också viktigt att må gott i det lilla
 
 
Och blommor och blader, tycker jag om.
 
Hejdå stugan, vi syns till helgen.
Dags för efterlängtad cykelresa till Åland och inlägg som jag visar är förberedda.
På mitt instagram lissento, kan det hända att det blir spontana bilder från Åland.
Följ om du vill!.

Kommentera här: