Lilla du ♥

 
 
Vi hade ett mysigt dygn tillsammans den här tjejen och jag.
Gick på bio och såg den nya filmen Coco, som var hennes önskemål.
Myste och åt glass, med apelsin, kokos, honung och kanel, en enkel favorit.
 
På lördagsförmiddagen, så spexade vi och jag fick fota. Tror vi hade lika roligt båda två.
Vi tittar tillsammans på bilderna och testar olika sätt. Jag att fota och hon med att sitta i olika vinklingar.
 
Efter kvällsjobbet, satt jag vid datorn för att titta på nätet hur man ska få till porträttfotografering.
Inte det enklaste, har fotade jag i befintligt ljus och skuggan på väggen syns ju väl.
Att få till rätt hudton, är också något att träna på.
Har nu ett gäng bilder som jag tog igår som jag ska titta på ikväll efter jobbet.
Roligt att lära mer och den här tjejen och jag planerar nya äventyr framåt våren.
 
Önskar dig en trevlig söndag!

Kommentera här: