I koloniområdet igår ~del 1

 
 
Där ligger den min lilla kolonistuga.
 
 
Fick plumsa i snön för att ta sig till stugan.
 
 
När jag stod på altantaket och det var skottat, kände jag en lättnad.
Risken för att det skulle gå sönder känns mindre nu.
 
När jag stod där uppe kunde jag inte låta bli att ta lite bilder och det snöade ofattbart mycket under hela gårdagen.
Min trädgård är gömd under snö, den går ända ner till boden.
Bakom där, finns en smal väg som syns mer andra årstider
Lite av mina grannars stugor syns också.
 
 
Här ser man lite mer av stugor i mitt trivsamma koloniområde.
 
Ha en fin trettondagsafton, nu ska jag kila till jobbet

Kommentarer:

1 Lars:

Gud vad vackert. Ser vintern ut så hos dig. Pust

Svar: Ja, det är väldigt fint på alla sätt och vis. Men jag behöver inte skotta varje dag. Det kanske i måste. Men vyn över sjön där ni bor, måste väl vara oslagbar året runt
Lissen

Kommentera här: