Om kvällen och den första morgonen på fotokurs

 
 
Efter jag svängt av E4:an och åkt allt smalare vägar, så körde jag dom sista 300 metrarna på en smal landremsa och möttes av den här synen. Parkerade och letade upp mitt rum. Men sedan snabbade jag mig tillbaka med ivriga steg och njöt av den vackra synen när solen gick ner. Vilken fin avslutning på en lång dag.
 
 
Vaknade ändå upp tidigt och så här fint var det utanför mitt fönster.
Sedan kände jag mig redo för att starta fotokursen på Bikops Arnö.
 
Inte har det blivit några pang-foton ( Fast några blev jag mer nöjd med efter en andra titt)
Och som vi skrattade vid 23- tiden när jag och en fotovän skulle ta foto med annan ljuskällan.
Blev mindre smickrande, men oj så roligt.
 
Ha en skön dag!

Kommentarer:

1 Rebecca Adnell:

Vilken vacker plats!

Kommentera här: