På mina väggar

 
 
Den fina tavlan till vänster har jag haft i flera år, kommer ihåg hur jag gick och suktade och funderade i några månader. Men när konstnären Elisabeth Gustavsson började få trångt om utrymme i sin butik och gav en liten rabatt på priset, för så mycket nya tavlor och annat som var på gång in i butiken, så köpte jag tavlan. Och jag är fortfarande så nöjd.
 
Ser du tavelramen till höger?
Nu i veckan så undrade ett av mina barnbarn varför jag hade tavelramar utan något i?
Kan ju tyckas lite oklart varför jag har så :-)
Och när jag tänker efter så skulle jag inte ha haft tomma ramar för några år sedan.
Tur man kan ändra sig och jag gillar det.

Önskar dig en trevlig onsdag!
• Kategori: Hemma hos mejTaggar: Böcker., Gröna växter, Inredning, Inspiration, Konst, Loppis, Vintage; • Kommentarer (0)

Kommentera här: