Så kom solen och himlen var klarblå

 
 
 
Så kom solen toll stan och himlen var klarblå igår
Kändes oväntat för jag inte riktigt koll på väderleksrapporten, strålande sol, man tackar.
Den 10 mars och jag får vårkänning där jag går på promenaden.
Fast snöhögarna tornar upp sig makalöst höga, så kände jag solen värma mot kinden.
 
 
 
Snön som glittrade på kullarna
 
 
Och allt som är inbäddat i snö, men det kommer att gå fort med snösmältningen snart.
Tror jag.
 
 
Så vackert det är just nu.
Det låter som en klyscha och lite hurtfriskt sådär.
Men så kändes det på promenaden.
 
Att jag dessutom hann med att åka och köpa födelsedagspresenter till 2 personer var en extra bonus.
Tack C för att du skjutsade mig och ditt trevliga sällskap.
 
Ha en skön söndag 
• Kategori: SundsvallTaggar: Blå Katten, Foto, Snö, Snöigt Sundsvall, Sundsvall, Vårtecken; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Sofie - Livet på landet med tre små:

Det är ngt magiskt med snö! Har hellre massa snö och kallt är detta grådassiga väder vi har just nu!

Kommentera här: