Är så redo nu

 
 
Plockar med det sista och resväskan ska snart stängas, undrar om jag packar rätt?
Känns så härligt att idag reser jag och kändes så rätt att jag även tog kompledigt på förmiddagen.
Har en förmåga att tro att jag ska hinna allt.
Dom här timmarna ska ägna åt att dricka kaffe med mina föräldrar och få en extra kram.
 
Glad att jag hann upp till kolonistugan i veckan efter jobbet, tänkte bara relaxa.
Men kunde inte låta bli att rensa i några rabatter och äntligen ta bort presenningen över möblerna på altanen.
Fortfarande var det snö kvar, längst ner på tomten
Kommer att ha den synen framför mina ögon och ska bli så spännande att se hur det ser ut om några veckor.
 
Men först, trumvirvel........ startar mitt efterlängtade äventyr att återigen besöka Brighton.
Och kameran är nerpackad i ryggsäcken, är nog det viktigaste jag har med mig.
 
Ha det så gott, allesammans!
 

Kommentera här: