Efter biokvällen

 
 
Kom äntligen iväg och såg Bohemian Rahspody och kände mig lite tagen när jag kom hem.Satt mig i soffan och filosoferade om filmen för mig själv.  Att se filmen och höra musiken var som att åka tillbaka i tiden och återigen inse vad hur mäktig musiken fortfarande är.  Jag fick gåshud några gånger och kom på mig själv att stampa foten i takt. Det är väldigt speicellt att gå på bio, man blir så närvarande. Berättae innan jag gick för min äldsta dotter att jag skulle se filmen och hon fick också flashbacks från när hon var liten och kom ihåg när jag spelade lp-skivor högt med Queen och Freddie Mercurys stämma virvlade runt i rummen. Nostalgi
 
Adventstider närmar sig och snart, ska jag göra ording min lilla julhörna här på skåpet. Lite mysigt att fixa.
 
Ha en bra start på veckan
• Kategori: Hemma hos mejTaggar: Foto, Hemma., Inredning, Inspiration, Rostig lykta, Second hand, Växter; • Kommentarer (0)

Kommentera här: