Mysigt besök i kolonistugan

 
 
Så roligt när det här mysiga gänget vill följa med mig till kolonistugan och vi har det trevligt tillsammans. Barnen hjälptes åt att plocka hallon och det som också var mycket viktigt vara att passa på att stoppa in i munnen och äta solmogna hallon och njuta i stunden.( Dom hallon som plockades gjorde vi sedan hallonsylt av som barnen fick ta med hem. Grönkålen som syns på bilden, blev nog mest föräldrarna glad över att få)
 
 
Dags att åka hem till mig för lunch
 
 
Gullungarna, och när jag tittade på bilderna så ser jag nu att busungen där i mitten räcker ut tungan. Haha, dom är så härliga. Eftermiddagen fick barnen välja sysselsättning, då blev det Freemovr. 
Vilka kontraster och både jag och barnen var väldigt nöjda med dagen.
 
Ha en mysig söndag, idag är väderprognosen åt det regniga hållet. Får bli passande aktiviteter.
 

Kommentera här: