Ett besök i ett destilleri, där rom tillverkades

 
 
Alldeles bredvid Rom destilleriet låg Havanna club och just när vi gick förbi spelades ingen musik.
 
 
Medan vi väntade på guiden för visningen så var det fler än jag som fotade det tjusiga rummet
 
 
 Och härliga Sven ville fotas med en cigarr i mun och med tjusiga damer.
 
Här hemma myser jag med två barnbarn. Igår bakade vi och idag ska vi på den fantastiska julmarknaden på Norra berget i Sundsvall. En årlig tradition.
 
Önskar dig en rofylld söndag!
• Kategori: CubaTaggar: Cuba, Foto, Inspiration, Reseinspiration, Reseminnen; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Åke:

Jag trodde av rubriken du hade varit dit du och jag var... Det tillverkas Rom i min gamla fabrik, precis bakom där du knäppte bilder. Petronella har jag mött på en annan Romprovning innan hon öppnade...

Svar: Den fabriken vi besökte, var lite cool. Får man åka in till den privat, numera?
Lissen

Kommentera här: