Havannas alla soliga färger

 
 
 Några bilder ifrån den första dagen i Havanna. Jag och min nya vän skyndade oss ut efter frukosten för att ströva omkring i kvarteren en bit ifrån hotellet. (Kl 9.00 skulle vi på gemensam utflykt.) Kände mig lycklig och det kändes nästan overkligt att jag var här. Det var solsken, husen var sådär färgsprakande som jag sett på bilder och en amerikanare susade förbi och mullrade gott.
 
Igår fick jag höra att någon jag känner har fått cancer. Blev berörd och hoppas att det kommer att gå bra. Känner att det är så viktigt att man bryr sig om varandra och att man försöker ta tag i sina drömmar medan man kan.
 
 
 
Önskar dig en lugn och fin adventsdag
• Kategori: CubaTaggar: Cuba, Fina hus, Foto., Inspiration, Lycka, Reseinspiration, Reseminnen; • Kommentarer (0)

Kommentera här: