Minne från Ditchling Village

 
 
Dagarna börjar bli ljusare och det märks tydligt nu på eftermiddagarna. När mörkret lägger sig på kvällen så tittar jag och redigerar ofta gamla eller nya bilder. Igår mindes jag tillbaka till ett så mysigt besök i Ditchling Village ( 3 maj 2018), som min engelska vän Pat körde mig till, efterom hon vet att jag tycker om den engelska lansdsbygden och tycker om att se mig omkring . Så himlans snällt. Vi vandrade runt i den lilla pittoreska byn dit näsan pekade i någon timme och av en slump så blev vi inbjuden till en privat trädgård och hus.
 
 
Ska försöka berätta mer om varför vi blev inbjudna 😊 imorgon och visa fler bilder.

Ha en trevlig onsdag!
• Kategori: EnglandTaggar: England, Foto, Inspiration, Trädgård., Utflykt; • Kommentarer (0)

Kommentera här: