Katrinelunds trädgård i Sundsvall

 
 
Jag hade länge sett fram emot att besöka Charlottes trädgård igen, som hade nypremiär senaste helgen. Precis mot kvällningen efter en dag med regn, så sken solen igen igår och vi var många förväntansfulla trädgårdsvänner som samlats för att sakta vandra runt i den vackra trädgården.  Att gå där och inspireras, se på kreativiteten i färg och form och beundra allt fint paret gjort tillsammans. Hårt arbete fick vi höra det varit dom tre senaste månaderna för att hinna skapa förändringar i trädgården och bygga klart cafe. Jag är helt övertygad om att dom kommer att lyckas med sin verksamhet, för vi har inget liknande i Sundsvall och Norrland. Känns så kul!
 
 
Det fanns många tjusiga dahlior i trädgården och även till försäljning
 
 
Nästa gång jag åker dit, för det kommer jag att göra. Då ska jag sitta i det nyöppnade cafet och antingen äta någon hembakt kaka eller surdegsbröd med någon god vegetarisk röra som man får välja och plocka ihop själv.
 
Det här var bara några axplock av bilder, som vanligt.
 
Önskar dig en fin onsdag!
• Kategori: TrädgårdTaggar: Blommor, CharlotteGardenflow, Inspiration, Sundsvall., Trädgård.; • Kommentarer (0)

Kommentera här: