Ljuset som reflekteras

 
 
En del av en  tavelvägg hemma hos mig. Inte alldeles perfekt, men full av minnen, foton, en loppis keramiktavla, konsttryck jag fått i present och köpt själv. Spegeln är en kär gåva som jag fick för ett antal år sedan.  Och som får ljuset att skimra. Som ett smycke där på väggen, tycker jag i allafall.
 
 
Små snirkliga detaljer, mitt bland allt annat fyrkantigt. Det kan behövas.
 
Söndagmorgon och solen lyser utanför fönstret, och vindarna rör sig i träden.
 
Ha en fin dag!
• Kategori: Hemma hos mejTaggar: Foto, Fynd från loppis, Gåvor, Inredning, Konst, Vintage; • Kommentarer (3)

Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

Tycker att du har en fantastiskt fin tavelvägg :)

2 Åke:

Mycket blandat men fint!

3 Sandra Rosén Dahlgren:

Jättefin och cool tavelvägg! Och spegeln är underbar! :)

Kommentera här: