I duggregnet i Trädgårdsföreningen

 
 
Efter att ha suttit på tåget i många timmar, så kom jag äntligen fram till Göteborg. Det är säkert 5 år sedan senaste besöket, så jag riktigt längtade att få återse flera platser. En av dom var Trädgårdsföreningen.Min goa vän Yvonne mötte mig vid tåget och vi gick till  Trädgårdsföreningen som ligger väldigt nära. Strosade runt där i duggregnet och färgerna sprakade av höstens alla mustiga färger och jag riktigt njöt av allt det vackra.
 
 
 Dom vackra fönstren och bänkar som man kunde vila sig på.  När vädret tillåter det.
 
 
Vilken blomning i rabatten och kalendern visade den 16 oktober
 
 
Små vägar runt i trädgården och det fanns så mycket att se.
 
Idag fortsätter jag och några vänner utforska fler fina platser i Göteborg.
Känns fantastiskt trevligt, även om inte solen skiner.
 
Önskar dig en fin start på fredagen!

Kommentera här: