Deras dröm. Projektet. Och den underbara vyn.

 
 
Igår åkte jag och mina föräldrar för första gången till min dotters och svärsons stuga. Något dom drömt länge om.  Och när vi fick se den här vyn, så förstod vi vad dom föll för. Vilken harmoni och lugnet man direkt kände.
 
 
Min pappa och svärsonen går runt och tittar på både stuga, tomten och vyn över vattnet. Här kommer ni att trivas, säger min pappa.
 
 
Renoveringen är i full gång. Här ser man hallens tapet och en glimt in i dom tre pojkarnas rum.
 
 
Min goa mamma hade bakat kanelbullar på morgonen.  Dröjde inte så lång stund innan vi satt oss ner och fikade allesammans. Smakade så gott. Vi fick höra mer om deras drömmar för hur stugprojektet ska fortsätta. Och vi såg ju med egna ögon vad mycket som redan gjorts på den korta tiden sedan dom köpte stugan. Och jag förstår deras iver, så härligt att se.
 
Om du vill följa deras stugprojekt så sök på deras instagramkonto little_cottage_by_the_lake
 
Önskar dig en fin torsdag!
• Kategori: Hemma hos andraTaggar: Drömfint, Harmoni, Hösten., Renoverat, Stuga., Sundsvall., Utflykt; • Kommentarer (0)

Kommentera här: