Tid tillsammans

 
 
Tillsammans med dom här två gullungarna tillbringade jag på fredagskvällen. En sådan där skön kväll där vi just inte gjorde någonting mer än att äta glass och se på Idol tillsammans. Alla tre var lite fredagströtta och det räckte med att bara vara tillsammans.
 
 
Lillebror tycker ibland att jag fotar honom för mycket ibland. Men den här gången så gjorde han det frivilligt, eftersom jag hade hjälpt honom att laga en grej som han gillar. Win win, för oss båda två. Storasyster, behöver jag aldrig övertala, hon tycker det är lika kul som mig med foto.
 
 
Bus och en massa skratt. Sådant kan man inte bli annat än glad av.
 
Jag for med en skön känsla till jobbet när jag "lämnat tillbaka" dom här två gullungarna til min dotter.
 
Önskar dig en trevlig söndag!
• Kategori: BarnTaggar: Barn, Foto, Höst., Porträtt, Sundsvall, Syskon.; • Kommentarer (0)

Kommentera här: