Den gröna skålen och tankar inför påsken

 
 
På hyllan i köket finns många gamla saker med historia. Den stora underbara gröna skålen fann jag på ett sommarloppis, när jag var på en utflykt med min mamma och en kompis. Börjar längta och hoppas på att det blir möjligt till sommaren igen. Allt känns så ovisst just nu och jag lider med dom som är sjuka.  Men också med alla stackars företagare som går på knä på grund av dom ekonomiska effekter Covid 19 innebär. 
Tacksam i dessa tider att jag har min kolonistuga att åka till och hoppas på lite fint påskväder. Och naturen finns ju alltid som ett alternativ och jag kommer säkert att trampa på någon skogsstig i helgen med fika i ryggsäcken.

Önskar jag dig en lugn tisdag......
• Kategori: Hemma hos mejTaggar: Foto, Fynd från loppis, Hemma hos mig, Inredning, Inspiration, Vintage; • Kommentarer (0)

Kommentera här: