Svenska turistföreningen

 
 
Den här våren är så annorlunda.  Man får tänka i nya banor hur man ska tillbringa sin semester under sommaren. Har ju mitt lilla smultronställe, min enkla kolonistuga där jag kommer att tillbringa många stunder. Men någon liten semestertripp vill jag göra under sommaren och upptäcka någon pärla på någon fin plats, vare sig det är fjällen eller västkusten. Såg att Svenska turistföreningen går på knäna och tecknade medlemskap igår kväll, 295:- för vuxen och 450:- för familj.  Det finns säkert många fler företag och föreningar som skulle behöva bidrag. Det här får bli mitt bidrag just nu, för jag tycker om natur, vandring och att upptäcka nya platser i Sverige.  Hoppas jag kan inspirera någon fler att bli medlem.

Önskar dig en lugn onsdag!
 
• Kategori: UtflykterTaggar: Dörr, Resa., Reseinspiration, Svenska turistföreningen, Sverige; • Kommentarer (0)

Kommentera här: