Morgon tankar .......

 
 
 
 Solskimmer genom glas och gröna växter. Hur fint är inte det, så säg? ( En bild jag tog igår)
 
Det är morgon och jag har just jobbbat mitt andra nattpass. Medan dagen vaknar till så låter jag tröttheten omfamna mig. Känns som jag skulle kunna sova hur länge som helst. Men på eftermiddagen ska jag hämta två gullungar, där mamman ( min dotter) jobbar sent och bonuspappan är bortrest med jobbet. Så vi ska mysa och äta middag tillsammans. I morgon är det min enda helt lediga dag den här veckan den. Då blir det långpromenad med vänner och bokklubben på kvällen. Sådant som ger guldkant vardagar. Och blir energi över till att jobba både fredagskväll och hela helgen.
 
Vad ger dig energi och glädje?
• Kategori: Hemma hos mejTaggar: Foto, Fynd från loppis, Gröna växter, Hemma hos mig, Inredning, Inspiration, Återbruk; • Kommentarer (0)

Kommentera här: