Tisdagsmorgon och en bukett tulpaner

 
 
Tisdag och jag har promenerat hem efter nattpass. Det är fortfarande mörkt på morgonen, men jag anar ändå en anings skillnad och ser du också att det blivit ljusare? Sätter mig en stund i soffan och samlar ihop tankarna innan det det är dags att sova.  Uppskattar lugnet och det är svårt att direkt somna.
 
När jag tittar bort mot det här hörnet, slås jag att det bara är saker från loppis, lite ärvda ting och blocket. Känner mig nöjd och trivs. Och blir jag trött på något så kan jag lämna in på t.ex Erikshjälpen så blir det recycling och jag kanske hittar något annat fynd som passar in. Bra för plånbok och bra för miljön

Köpte tulpaner till mig själv i förrgår, årets första bukett och passade på att ta fram en duk som påminner om våren och sommaren.
 
Önskar dig en fin tisdag!

Kommentera här: