Semesterdagar .............

 
 
Njuter av semesterdagar, har badat fler gånger än i fjol. Och dom bästa baden har varit att gå skogsstigen ifrån kolonistugan genom skogen och sedan ta ett dopp i Sidsjön. Silkeslent vatten och till och med jag har simmat en stund. Har samlats med kolonivänner helgen som var, skrattat mer än på länge. Goa trädgårdsvänner besökte mig igår. Vi gick vi runt i området och jag visade vilken oas vi har i kolonin. Jordgubbar och glass i min berså därefter och solen lyste med värme och mer skratt  . Idag tuff men härlig promenad upp till Fågelberget med kompis i värmen.
 
Känner mig tacksam över livet just nu, på många sätt.
 
Ps Tack för den fina Rudbeckian, Karin, Chatarina och Cecilia, chokladen sparar jag till helgen. Och tack till vänner som besökt mig förut i sommor också förstås. Ds

Kommentera här: