Social distansering och ett cafe' besök på Tullporten

 
 
Igår skjutsade jag mina föräldrar till Härnösand, cirka 5 mil från vår hemstad. Mamma och pappa satt bak i bilen och jag körde. Den här resan gjorde vi för att min pappa hade fått tid för en röntgenundersökning på sjukhuset där. Lite trevligheter ville vi också ha och min mamma förslog Tullportens cafe, efter sjukhus besöket. Där tog åt vi allihopa blåbärsbakelse och drack kaffe med påtår. Gott! Och som du ser var vi så gott som ensamma. Endast en besökare satt vid ett bord och när vi var på väg hem, kom två andra gäster.

Och för mina föräldrar var det första gången på nästan 3 månader med social distansering att göra en utflykt + ett nödvändigt ärende till sjukhuset
 
 
Den här tapeten i cafe't tyckte jag om.
 
Önskar dig en solig fredag!
• Kategori: UtflykterTaggar: Cafe, Fika, Foto, Inredning, Kaffe., Sverige; • Kommentarer (0)

Kommentera här: