Granris, röda bär och ett tänt ljus och det blir adventstämning

 
 
Ibland behövs så lite för att få adventsstämning. Och när jag i år igen fick frågan om jag kunde göra lite fint till första advent på bron utanför huset i Härnösand, så var jag inte nödbedd. Roligt att använda det som redan finns och möjligtvis komplettera med någon detalj. Gran och tallkvistar som plockades på skogsturen, några röda bär köptes på Ica, förutom dom redan frusna rönnbären, som fick stå kvar. Kunde inte motstå att lägga några apelsiner på bänken också.
 
Kanske ni alla redan sett serien: Den tunna blå linjen. Igår tittade jag på det sista avsnittet. Förstår verkligen att serien blivit hyllad. Har du sett? Såg att det kommer att bli en ny säsong, det ser jag fram emot.
Önskar dig en fin torsdag ✨

Kommentera här: