Det finns stjärnor på himlen, men man ser dom inte alltid.



..... Svängde av från den stora vägen, där pulsen var.
Och det kändes som den mörkaste dagen i år.

Men jag höjde blicken och sänkte axlarna.
Dom senaste dagarna hade jag bara sett rätt fram.
Så mycket att göra och inte riktigt kontroll.

Och plötsligt var det som jag såg stjärnorna igen
och stegen blev långsammare.

Innan jag gick in, så stannade jag till och andades frisk luft.
Och jag fylldes av ett sakta leende.


& finaste helgen till dej .......

Veckans tips, är att besöka finaste julmarknaderna i Sundsvall , här och här!

Fototema Veckans fönster - Snett





Kommentarer:

1 Erik "Semlan":

Ser vackert ut. Gillar ljuset i ditt foto.

Snyggt. :-)

Finns onekligen en del kul att göra nu i helgen, med olika julmarknader i stan. ;-)

2 Klimakteriehäxan:

Vilket vackert brutet snedtak - stämning med stjärnan!!!

3 larans:

Verkligen stämningsfullt och snyggt...och så snett (taket iaf).

4 Mia:

Mmm Lissen, det gäller att ha det i minnet, att stjärnorna alltid finns där...och att komma ihåg att sakta ner nån gång...Kram!

5 Jah Hollis:

Vacker bild med fina färger och former i.

6 Lotta 8`):

Så fint du skriver, och så sant! Det är lätt att fastna i en å samma ställning och det kan vara befriande att ändra blicken.

Vacker bild och passande text. Lycka till nu med din utställning! Går det an att få se några alster? Jag bor ju så långt bort;)



Roligt med DIY-tipsen! Det var det där att se sker med andra ögon ;)



Ha en skön, avkopplande andra advent ♥



7 Hanna:

Mycket vackert och stämningsfullt. När jag och en kompis satt på bussen hem från en annan kompis tidigare i kväll, sa hon att vi borde ta en promenad någon kväll. Bara för att titta på alla vackra ljus som lyser i fönster och trädgårdar denna årstid.

Ha det gott!

8 Susanne:

Jo, ibland får man allt stanna upp - åtminstone för att hinna se det man ska fotografera. :)

9 Beate:

Bilden är underbar, lika underbar som din text:-)

10 sven:

härlig komposition med trevligt snett tak med mysbelysning :)

Kommentera här: