Januari moodboard



Hela dagen har jag gått runt i mjukisbyxor och en grå hood.
Vandrat mellan tvättstugan och plockat i garderoben.
Redigerat bilder och funderat, vilka bilder jag ska ha till utställningen, i kommunens foaje.

Har tittat runt hos mina bloggvänner men inte hunnit kommenterat så mycket som jag velat.

Blir som en nostalgi resa där i bildmapparna, till en annan årstid.
Vem ska jag ha, vem ska väljas bort.
Över 1000 bilder, begränsas till 56
och snart ett fåtal som jag hoppas visa stämningar på olika sätt .

Den här dagen har jag trampat runt och egentligen inte fått så mycket gjort.
& våndats om jag gör rätt val.

Bilden tog jag mellan tvättarna, bakom huset. Greppade en liten kvist och lade på bordet. Så ser det ut här hos mej just nu, massor av vit snö och inte så mycket växtlighet.


& hoppas ni har kommit igång med veckan, bättre än vad jag har gjort.


Hos  duktiga fotografen  Karin A, hittar du fantastiska månadbilder hos flera bloggare landet runt.

Lottas Trädgård
är en av dom, inspirerande mysiga bloggarna.





Kommentarer:

1 Mia:

Oj vad svårt...men du väljer säkert rätt. Kram!

2 Beate:

Kul med en utställning!!! Wow, så roligt att det inte bara är vi bloggläsare som får njuta av dina vackra fotografier! Lyck till med urvalet, alla dina foton är ju suveräna så du kan nog ta vilket foto som helst!

3 Jamie says dream:

Så vackert det är hos dig! Och så himla kul att du ska ställa ut dina bilder! Du kanske kan tänka lite kring vad du vill berätta... så det blir som små historier, en eller två eller tre bilder som hör ihop. Stort lycka till!



Vacker tavla i sovrumsinlägget nedan, den ser ut att passa in väldigt bra just i ditt sovrum. Jag älskar porträtt, skulle vilja ha många på mina väggar.



Tack för en uppmuntrande hälsning hos mig, vi ses om ett par veckor igen!

4 Malin:

Synd att du bor så låångt bort, hade gärna sett din utställning.



Ta mycket bilder och visa oss också sen!?

5 SoF:

Tycker det låter som om din vecka har fått en fin start - och jag tycker att bilden uttrycker lugn och harmoni.



Gillar dina moodboards!

6 Åsa:

Vilket härligt mood board. Stilla, mjukt och så härligt mycket vinter.



Lycka till med utställningsförberedelserna!

7 Hanna:

Vilken härlig moodboard för januari, det är ju så det ska se ut denna månad.



Kul att dina bilder ska ställas ut. Det måste du dokumentera och visa här bloggen. He he, du får fota dina foton ;0)



Ha det gott!

8 Malin:

Vacker bild! Hade hjärtans gärna velat se din utställning. förstår att det är svårt att välja. så många vackra bilder att välja mellan.



kram!

9 anemonen:

Mja inte har det blivit så mycket gjort hos mig heller. Nu hoppas jag att jag snart får mitt nya objektiv och då blir det roligare att fota för som det är nu och har varit länge med mitt objektiv så har det trilskats och då blir det inte så kul. Jag tror säkert att du för rätt val för du har öga för det som är speciellt. Önskar att jag vore där och kunde se med egna ögon, men hoppas att du tar några

foton och lägger upp. Kontakta mig när du erhållit vinsten. Ha en fin vecka. Ps skönt att slappa i hoodtröja och mjukisbyxor ibland ds

10 Anna ..tassar in..:

Jag är helt hundra på att du hittar dina 56 som är perfekta..himmel så trevligt och spännande..det är ju hur kul som helst att bli fotografkändis..

11 Marie:

Men så spännande med en utställning! Den hade jag velat se. Gillar din januaribild. Orörd snö, snyggt.

Lilla marängen är så söt, funderar på om hennes lillebror kanske är en liten marsmallow... ;)

12 cornelia:

gud vilken mysig bild :) har ni så mycket snö nu? :)

13 Luucy:

Gillar bilden :D

14 Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!:

Mysig blogg :)

15 E:

jättefin bild!:)

16 Dirty Blonde:

Wow! Du är verkligen duktig, det ser man på en gång i din blogg :) Och både gulligt och smart skrivet, lätt att läsa! Verkar som att vi har lite gemensamt, kolla jättegärna in min blogg, skulle vara roligt att se vad du tycker :D Lycka till med allt!

17 Emma:

fin blogg! Allt bra?:)

18 Karin A:

Vilken vacker och stämningsfull bild som verkligen fångar årstiden. :) Gillar!



Kul med bilderna till utställningen. Kan tänka mig att det är svårt att välja.



Ha det gott!

Kram

19 Kerstins foto:

Ja det är inte lätt att välja när man har tusen bilder att gå igenom. Men det fixar sig nog. Magkänslan brukar säga sitt. :)

Ha det gott.

Kram

20 LORISSA LOVEBOMB:

Vilket projekt du står inför... lycka till, kill your darlings.

21 Cissi:

Det är inte lätt det där när man har så mycket bilder att välja på. Ja nu ska ju du ha utställning så de är extra viktigt.



Själv skulle jag skriva en "minirecension" om min resa till Australien här omdagen och skulle välja 1 bild utav 2500. Haha.

22 Felicia:

Måste säga att sådana dagar är ändå lite mysiga! Lycka till!



pusss

23 J E N N I F E R:

Fin blogg!

24 elin:

den var verkligen ett bra exempel på att less is more. kompositionen och ljuset är jättefint! grattis till utställningen föresten! :)

25 Junitjej:

älskar din blogg!

26 Carola:

Åh vilken fin blogg! Undrar HUR du gör de där skuggorna på bilderna där bara hörnen skuggas och viks lite uppåt?

Mycket fina bilder!

27 Isacs Mamma:

Jag Önskar dig en Trevlig och Mysig Fredag!

28 sara:

mysig bild :)

29 Robin:

Ungefär så där kände jag mig när jag gick upp imorse. Alltså att allt i köket kändes iskallt (det är 15minus ute där jag bor) -_- fin bild dock =)



Ha en trevlig helg!

30 Sosweetie <33:

heejsan,Vilken fiin blogg du har :)

du kanske skulle vilja bli vinnaren i våran fototävling i våran blogg? och få massvis med länkar och kunna få något av 100 besökare extra?:)då är det här rätt tävling för dig en enkel och fin bild är det enda du behöver göra för att kanske få chans på detta ;)

besök gärna vår blogg och se vad du tycker om den och kanske delta på denna stora tävling som vi har igång nu med fina vinter bilder, som vi ser att du har på din blogg! (:



31 JULIA - Fashion blog:

Hoppas att du får en fin Lördag! :)

32 Jenny:

Trevlig kväll! :)



Jenny - http://jennyvuongs.blogg.se

33 dedCefobe:

Microsoft supplies a virus protection tool called Security Essentials totally free to users of the Windows operating-system. Security Essentials protects against viruses, spyware and malware, allowing Windows users to no more need to bother about spending money on premium virus protection. Automatically staying current with the most recent virus definitions, Security Essentials supplies real-time protection against Internet threats.

Open your online browser and navigate to Microsoft's Security Essentials web site (link below). Click on the &quot;Download Now&quot; button. Save yourself the file within an simple to remember location, like your desktop. Run this program and do the installation, keeping the default actions intact. Double-click the brand new Security Essentials icon in the body tray. Click &quot;Scan Now&quot; to start scanning for just about any current threats to your pc. Click on the &quot;Update&quot; tab then your &quot;Update&quot; button to check on for just about any new virus definition updates. Following the initial always check, you no longer require to update Security Essentials, since it is going to do so automatically and totally free.




Article resource: How to Get Free Antivirus Software Downloads

Kommentera här: